Opsies vir vertonings


Deur op die individuele inskrywings van die treffellys te kliek, kom jy na die spesifieke beursdokument wat alle relevante data soos datums en sakesektore saamstel, maar ook statistieke oor die aantal besoekers of uitstallers. As daar vir 'n sekere tydperk geen beursinskrywing in Londen bestaan ​​nie, is daar geen opsies om in die keuringslys te kies nie. Daarbenewens is daar meer opsies om spesiale aanbiedings op te stel. Neem asseblief kennis dat slegs die datums waarop daar handelskoue is, Londen wat op ExpoDataBase geregistreer is, datums in die keuselys aangebied word. Na die kies van 'n tydperk van tyd, wanneer die handel toon Londen wat jy soek, gehou word, sal jy by die finale treffellys vir handelsbeelde Londen kom. Hier kry u 'n oorsig van alle beurse wat in Londen plaasvind gedurende die gekose tyd. Deur op die skakels in die footer navigasie te klik, kan jy 'n soektog in 'n spesiale veld begin, soos vir internasionale vertonings of vir vertonings in Australië. Nadat die keuse vir beursbeurse tot 'n maand en jaar vir handelskoue in Londen verminder is, word 'n treffellys in die volgende soekstap geskep. Dit sluit alle beurskoue in wat gedurende die gekose periode plaasvind. As handelskoue Londen nie die kategorie is waar jy na handelsgebeurtenisse wou soek nie, kan jy die breadcrumb-navigasie bo-op hierdie webwerf gebruik. Ook die showtipe, die eerste jaar van die vertoning en die frekwensie van die spesifieke gebeurtenis word gegee.


Nadat u 'n land gekies het, kan u kies in watter kategorie besigheidsektore u wil soek na handelsvertonings in Asië. In die volgende soekstap word u 'n lys aangebied waarmee u die gekose kategorie in fyner, meer gedetailleerde sakesektore kan afbreek. In totaal onderskei ExpoDataBase tussen meer as 160 verskillende sakesektore vir handelsbeurse in Asië. ExpoDataBase bied gedetailleerde soek moontlikhede vir Asiatiese handelskoue. In hierdie dokument word alle beursdata, soos die handelsskoukalender, sake - en hoofuitstallingsektore van die beurs, saamgestel. Op die tweede plek vind ons Japan, gevolg deur Hong Kong en uiteindelik Korea. Daarbenewens word die besoekergroepe genoem waaraan die beursskou oop is. Oor die algemeen groei die belang van handelsvertonings in Asië. Asië in 39 lande word gelys. Behalwe soek opsies vir beursies in Asië ExpoDataBase bied verskeie soek opsies soos die soektog na internasionale handelskoue, handelskoue Europa of vir handelskoue Amerika.


Uiteindelik moet u 'n jaar kies waarin u handelsvertonings in Asië wil vind. Tot slot bereik u die treffellys met alle beursskoue in Asië wat u keuringsvereistes pas. Deur individuele inskrywings op die treffel lys van handelsbeelde in Asië te kliek, kry u 'n individuele beursskou-oorsig. Sofar slegs enkele beursskoue in Asië word geverifieer deur onafhanklike verenigings volgens wêreldwye standaarde. Daarom het slegs enkele beursskoue in Asië statistieke waarin die aantal besoekers of uitstallers genoem word. Die mark vir handelskoue in Asië word voortdurend toegeneem en daarmee die relevansie van die individuele handelsvertonings. Bo-op die leer van handelsbeelde in Asië staan ​​China met die grootste aantal uitgestal vierkante meter verkoop, die grootste aantal uitstallers en beursbeurs. Hier word meer as 160 sakesektore gelys waarvolgens internasionale handelskoue gekies kan word. Uiteindelik beperk u die soektog na internasionale handelskoue na een land en 'n spesifieke jaar voordat u uiteindelik 'n lys kry van internasionale handelskoue wat ooreenstem met u soektog.


Deur op 'n individuele beursinskrywing in die finale treffellys te klik, word die besonderhede van hierdie spesifieke beurs in die vorm van 'n oorsig getoon. ExpoDataBase bied gedetailleerde soekmoontlikhede vir internasionale handelskoue. Behalwe soek opsies vir internasionale handelskoue, bied ExpoDataBase verskeie soektogte vir internasionale handelskoue, soos soektogte na topskoue in Europa, wat internasionale handelskoue of handelsvertonings lei. Die soeke na internasionale handelskoue sluit internasionale handelskoue van 115 lande wêreldwyd in. Verder bevat die meeste oorsigte van internasionale handelskoue statistieke oor die grootte van die beurs, die aantal besoekers en uitstallers. In die volgende soekstap word u 'n lys aangebied waarmee u die kategorie wat gekies is na verskillende, meer gedetailleerde sakesektore kan afbreek. Daar word ook aangedui op watter groepe besoekers die beurs is. Deur een van die kategorieë van besigheidsektore hierbo te kies, fokus u op soek na internasionale handelskoue. Nog 'n kriterium vir die soeke na internasionale handelskoue is die sakesektor of bedryf van 'n beurs. Uitstallers, borge, regering, akademiese verteenwoordigers en groepbesprekings kwalifiseer vir afslagtariewe.


Kommissie vir die Bewaring van Mariene Lewende Hulpbronne in Antarktika 2017, Alle regte voorbehou. Terwyl hierdie feiteblad 'n oorsig gee van die mees algemene besigheidsvisums, let asseblief daarop dat daar baie visumopsies beskikbaar is vir diegene wat Australië wil besoek. Aktiwiteite vir kuns, sport of liefdadigheid: Jy kan deelneem aan hierdie geleenthede as borg met advertensies, blokke van kaartjies, promosies en 'n onthaal vir jou VIP's. Jy stel doelwitte en meet hulle, en jy weet jou ROI is die belegging werd. Webinars: Webinars is aanlyn-seminare met skyfies en klank; jy kan hulle gebruik om leidings te genereer en met groot groepe te kommunikeer teen 'n laer koste as 'n lewende vergadering. Byvoorbeeld, dink aan die inhoud wat u vooruitsigte wil hê en hoe u die gebeurtenis moet struktureer. Wanneer dit behoorlik uitgevoer word, kan 'n groot beurs of gebeurtenis 'n groot persentasie van die lei wat 'n maatskappy nodig het om oor 'n hele jaar te genereer, produseer. Seminare of konferensies: Borg 'n industrie konferensie of skep 'n seminaar en bemark dit aan jou vooruitsigte. Met 'n halfhartige metode kry maatskappye gewoonlik 'n gebrek aan resultate.


Dinkskrum om 'n lys van gebeure en temas te skep wat pas by jou doelwitte. Sien jy jou maatskappy in enige van hierdie handelsskou - en geleentheidsbemarkings scenario's? Verstaan ​​wat jou vooruitsigte nodig het en hoe jy dit tydens die geleentheid kan lewer. Handelsvertoning en gebeurtenisbemarking genereer tipies nuwe verhoudings of bevorder bestaande mense. Jy staan ​​uit jou mededingers, lewer dwingende inligting en skep sinvolle dialoog met jou mark. Fokus op die tipe gebeurtenisse wat u kan help om u doelwitte te bereik: Bedryfsgebeurtenisse en vertonings, netwerkgeleenthede, seminare en konferensies, geborgde geleenthede, liefdadigheidsgebeurtenisse, webinars en meer. Sodra u 'n metode het, begin die beplanningsproses: tyd, datum, ligging, tema, gebeurtenisvloei, materiaal, skrif, verantwoordelikhede en meer. Skep 'n gedetailleerde tydlyn; oefen gepaste aktiwiteite saam met jou span; maak seker dat almal hul verantwoordelikhede duidelik verstaan. Die meeste handelskou - en gebeurtenisbemarkingsveldtogte maak noukeurige beplanning met baie besonderhede om aan te spreek. Handelskou en geleentheidsbemarking is 'n goeie manier om mense saam met gemeenskaplike belange te kry om 'n doel te bereik.


Dokumenteer alles wat jy geleer het sodat jy die volgende inligting kan gebruik. Gebruik verskeie media om jou mark gereeld en konsekwent aan te raak. Toegang tot 100s van geleide, interaktiewe planne vir bykans enige soort bemarkingstaak. Met 'n stewige metode, beplanning, belegging en meting, kan jou beursskou en geleentheidsbemarking 'n effektiewe deel van jou jaarlikse bemarkingsplan wees. B2B - en B2C-bemarkers gebruik handelsskoue en geleenthede om leiers te genereer, vooruitsigte te ontwikkel, handelsmerkbewustheid te bou, verspreiding uit te brei, opleiding te verrig, of verhoudings met bestaande kliënte te verbeter. Imponeer Voornemende Studente deur hulle met suksesvolle Universiteits Alumni te koppel. Betrokke vooruitsigte met 'n moeilike virtuele omgewing. Kliëntediensspan gereed om u versoeke en bekommernisse te akkommodeer voor, tydens en na u gebeurtenis. Vang registrasies met 'n pragtige bestemmings bladsy.


Betrek 3 tot 5 keer meer studente aan jou virtuele ope dag in vergelyking met 'n fisieke gebeurtenis. Alumni het vinniger gehuur deur hulle met werkgewers in 'n aangename geleentheid te verbind. Verbeter omskakelings deur kontak te maak met vooruitsigte deur middel van kletshulpmiddels. ROI met gedetailleerde verslae. Dit is die grootste gebeurtenis van sy soort en 'n moet vir elke bedryfskenners. Meer as 2 volle dae word besoekers aangemoedig om deur praktiese oefeninge te dink en opgelei. Wysigings en foute behalwe! Hulle nooi ook die besoekers om te toets en te ervaar om hul innovasies op die gebied van handelssoftware en handelsstelsels te lei. Die logo's en handelsname wat aangetoon word, is geregistreerde handelsmerke en dus eiendom van die onderskeie maatskappye. Die FIA ​​Futures en Options Expo vind jaarliks ​​plaas, en dus vir die 34ste keer voorlopig in Oktober 2018 in Chicago.


Foute en veranderings behalwe! Enige gebruik buite die smal perke van die kopieregwet is nie toegelaat sonder toestemming nie. Alle state sonder waarborg. Hulle sal die geleentheid kry om idees te bespreek en uitruil met kundiges oor die nuutste tendense en die nuutste ontwikkelinge in termynkontrakte en opsies. Mishandeling sal sonder waarskuwing gewaarsku word. Wysigings van uitstallingsdatums of plekke word aan die betrokke vakbeurs organiseerder gereserveer. Finale hoogtepunt van die geleentheid is die groot liefdadigheids aandete. Disclaimer: Geen verantwoordelikheid word aanvaar vir die korrektheid van hierdie inligting.


Uitstallers wys die nuutste produkte en stel nuwe praktyke en oplossings voor vir huidige uitdagings. Tekste, beelde, grafika en die ontwerp van hierdie webwerf word beskerm deur kopiereg. Die FIA ​​Futures en Options Expo is 'n beurs vir genoteerde afgeleide handelaars wat een keer per jaar in Chicago plaasvind. Blaai deur die aangepaste fotogalery vir vorige projekte. Het jy 'n uitstalling nodig om jou bestaande beursskedule aan te vul? Trotse ontwerp en bou vertoon oplossings sedert 1993.Trade Show Tales is meer as 'n blog. Kies uit bykomstige opsies soos tellers, werkstasies, monitor staanplekke, en selfs iPad kiosks.


En dit moet wees. Daar is baie redes om 'n beursvertoningsvertoning te kies. Ons floreer om u onderneming te vertoon met behulp van pragtige beelde en onvergeetlike 3D-uitstallings. Is dit jou eerste show en wil jy verskeie ontwerp idees toets? Klassieke huurweergawes bevat die nuutste ontwerptendense, insluitend elegante kurwes en lewendige spanningstylgrafika. Oorweeg die huur van 'n aantreklike en bekostigbare uitstalling van 'n Classic Exhibits Distributor. Nuuskierig om meer te sien? By klassieke uitstallings ontwerp en bou u uitstallings vir mense wat van handelsvertonings en spesiale geleenthede hou. Voordat jy besluit om by 'n beurs of uitstalling uitstal, moet jy eers navorsing doen. Die bevordering van jou besigheid by handelskoue en uitstallings kan 'n belonende ervaring vir klein sake-eienaars wees wat hul produkte en dienste wil bemark.


'N Belangrike manier om te besluit of 'n handelsvertoning die regte promosie-instrument vir jou besigheid is, is om handelsvertonings wat verband hou met jou bedryf by te woon. Dit kan dalk meer voordelig wees om te fokus op een belangrike en duur skou as om na verskeie kleiner shows te gaan. Jou nywerheidsvereniging kan jou adviseer oor toekomstige gebeure en of jou besondere besigheid van hulle voordeel kan trek. Ondersoek jou kliënte om die beste manier om jou produkte en dienste uit te beeld. Skryf die sleutelpunte oor jou besigheid neer en oefen dit hardop. Soek op die internet vir aanstaande handelskoue en uitstallings wat verband hou met jou besigheid en bedryf. Hulle kan help met die ontwerp van jou handelskas, sodat dit uitkyk na jou kliënte. Maar sonder versigtige beplanning en navorsing, kan hierdie gebeurtenisse 'n mors van jou tyd en geld wees. Kry 'n paar kwotasies van visuele vertoonmaatskappye. Dink ook aan wat jy oor jou besigheid wil sê. Die idee is om versigtig geleenthede te kies wat ooreenstem met jou spesifieke behoeftes en finansies.


Kom meer te wete oor die skep van effektiewe kleinhandelskerms. Werk saam met u besigheidsadviseur of rekenmeester om 'n begroting vir handelsskoue en uitstallings te skep, en sluit dit in u algemene bemarkingsplan in. Hersien jou bemarkings - en promosiebegroting om vas te stel of deelname aan 'n beurs of uitstalling 'n lewensvatbare opsie is. Dit sal anders wees vir industrie spesialiste en die algemene publiek. Vinnige aflewering en uitstekende pryse. Inhoud is slegs vir inligtingdoeleindes. As jy by 'n industrievereniging aansluit, het jy toegang tot 'n rykdom van hulpbronne, navorsing, kontakte, tendensinligting en meer. Vind unieke stand idees wat buzz op die vertoonlokaal skep en meer vooruitsigte op jou uitstallingstoestand lok. 'N Effektiewe uitstalling sal jou handelsmerkposisionering versterk, resoneer met jou gehore en jou sleutelboodskappe weerspieël. Pop Up Stands Koop aanlyn met popupstands.


Hierdie verkeersgenerators wissel van besoekers se ervarings om visuele kunste en innoverende tegnologie in jou uitstallingsgebied te arresteer. Kom meer te wete oor verskillende soorte beursuitstallings en dit pas by jou vertoningsbehoeftes en bemarkingsbegroting. Werfuitgewer is nie aanspreeklik vir u gebruik van werfinligting nie. Soek enige tyd volgens titel of sleutelwoord en plek vir werksopnames wat ooreenstem met jou vaardighede. Die inligting en hulpbronne wat op hierdie webwerf verskaf word, is ontwerp om prakties en leersaam te wees om u te help om die sukses van die beurs te vergemaklik. Handelsvertoningsverenigings Verbeter die sukses van handelsvertonings deur die hulpbronne wat deur handelsskouorganisasies regoor die wêreld verskaf word, te tik. Identifiseer die mees opportunistiese handelsvertonings wat jou onderneming en produkte sal kry voor groot getalle potensiële kopers. Oorweeg logistieke behoeftes en reiskoste, asook. Strategiese kies van die regte shows is die eerste stap om die impak van jou bronne ten volle te benut, tyd en gebruik van beursskoue.


Profiteer van tentoonstelling merkkuns kundigheid, 'n indrukwekkende keuse van mekaar konfigurasies en groottes, en 'n vinnige ommekeer om jou uitstal behoeftes te voorsien. Trade Show deelname stel jou ook in staat om op die hoogte te bly van die nuutste nywerheidsneigings, insiggewende mededingers, sleutelkernkontakte, en verhoudings met huidige kliënte te versterk. Artikels op hierdie webwerf is kopiereg beskerm en mag NIE sonder toestemming weergegee word nie.

Opmerkings

Gewilde plasings