Hoe opsie handelspos verban word


Om een ​​persoon te hê wat by die handelspos werk, is nie nodig vir handelaars om jou te besoek nie en vir jou kan handel. Byvoorbeeld, jy kan 50 gereedskap daar hou net as jy vergeet het om dit te maak en per ongeluk uit te voer. So ek gebruik dit nooit. Dinge soos sade en vee kan baie duur wees, dus jy sal 'n goeie hoeveelheid dinge nodig hê om te handel. Kruie is ook goed. Maak seker dat jy ten minste 1 persoon by die pos werk. Dit is egter nodig om rade te beweeg wat jy wil verkoop of koop van handelspos na skure of voorraad. Bou meer handelsposte as jy meer handelaars wil besoek. By die aankoop van sade benodig u slegs 1 saad van elke tipe.


Dan loop hulle uiteindelik oor na die weiding. Punt as 'n handelspos een keer per jaar deur 'n handelaar besoek word, bou twee handelsposte elke jaar 'n verskillende handelaar aan elke pos. Oor die algemeen neem hulle voedsel of hulpbronne. Jy hoef nie te wag vir die Handelspos om eintlik 'n voorraad van 'n item te hê om te sien of dit verhandelbaar is met die handelaar wat verstandig maak nie. Net ruil hout, elkeen vat dit. In die Handelsblad van die Handelspos, kan ek nie van my goedere ruil vir veehandelaars vir sy hoenders nie. Die lewendehawe koop slegs produkte soos brandhout, klere, gereedskap, ens. Nie elke handelaar neem alles nie! Kos is slegs verhandelbaar aan die handelaars wat self voedsel verkoop. Jy kan brandhout, klip, yster, leer, jasse, gereedskap, logs, oplewer.


Daar is geen manier om te sien wat hulle wil hê in ruil nie, tensy jy vooraf belangrike dinge in die handelsgebou optel. Brandhout kom van houtstamme, wat uit bome kom, wat hergroei. Nie soos klip, yster of gereedskap wat yster benodig nie. Soos Ellip gesê het, kan jy nie vee aan die handelaar verhandel nie. Leer is skaars en jasse is ook. Kos gee jou net 1 handelspunt. Alle handelaars wil alle handelsware, wat hout, brandhout, steenkool, klip, yster, gereedskap, jasse, wol, leer en basies enigiets buiten kos is. Asseblief kan iemand help. Hulle verbygaan brûe. Daar is ongeveer 100 mense plus kinders en hulle het 'n stadsaal, 'n steengroef, 'n myn, twee visvangs, 'n mark en alles.


En ek het die fout gemaak om op 10x te hardloop toe my eerste handelaar by my handelspos gekom het. Soveel oor hierdie speletjie het ons nog steeds geen konkrete inligting oor. Handelsposte ten minste halfvol met allerhande goed en bote bly aan die kom. Maak seker dat jy 'n paar handelaars in diens neem om goedere in jou handelspos te skuif. Ook as jy te vinnig op die handelspos aanklik nadat die handelsboot aangekom het, sal geen van die klein pyltjieknoppies werk nie. As jy die handelsposskerm na 'n ander plek op jou skerm beweeg wanneer die skip die eerste keer aankom en daar vasmaak, kan jy die skip daar onbepaald hou. Jou beste weddenschap is brandhout, wat suig as jy 'n probleem met daardie item het. Dit sal 'n waarde aan die onderkant stel wat jy dan moet ooreenstem deur op die pyltjie langs 'n item te klik wat jy regs op die skerm moet verhandel. Sodra die twee onderste nommer gelyk is of jy bied meer, klik jy op HANDEL en dan as jy klaar is met DISMISS. Dan kliek ek op handel en 'n lys van wat ek het verskyn aan die regterkant.


Hulle doen goed. Kan die handelaar altyd oorbrug? Of my 2de kaart is in my guns geslaan. Handelaars verskyn as blou skryfwerk, klik net op die klein pyl aan die linkerkant van die skrif en dit sal jou reguit daar neem. Is dit normaal of? Soos vir waarskuwings maak seker dat die venster wat jou vertel van geboortes en sterftes, al die knoppies bo-op die venster in wit. Maak seker dat jou handelspos gekoppel is aan 'n groot rivier of meer wat uit die skerm gaan. Klik links op die klein pyltjie langs die item waarvoor jy wil handel. Kon ek gesweer het ek het 'n handelaar op 'n meer gesit wat net deur 'n klein stroom aan die hoof verbind is en steeds verkeer het.


Meer poste beteken meer verskeidenheid in handelaars. Laat 'n hartklop of twee gaan voordat jy daarop klik. As wat u aanbied nie aanvaarbaar is vir die betrokke handelaar nie, sal die klein op en af ​​pyle aan u kant van die vergelyking grys word. Baie handelaars sal nie kos vir handelsware neem nie. As die handelaar opdaag, is dit 'n bietjie moeilik om te vertel. Redigeer: ooh, dit is op 'n meer was die verskil. Hoop dit alles maak sin dit was 5uur toe ek dit geskryf het. As dit regtig waar is dat die handelspos op 'n sekere waarde moet wees, as hierdie inligting in die spel ontbreek?


Sodra 'n reëling getref kan word, word die Handelsknoppie aktief. Custom orders vir Parrie wat spesialiseer in vee. Handelaars kom met name en elkeen spesifiseer sy kategorie van voorraad seleksie alhoewel die speler spesifieke items vir handel kan aanvra wat dikwels teen 'n hoër prys sal kom. Soos alle ander strukture, kan die Trading Post geroteer word voor plasing om 'n wye verskeidenheid konfigurasie - en liggingopsies moontlik te maak. As dit gekies word, voltooi die transaksie en sal die handelaar na 'n rukkie langs die rivier voortgaan. Die totale aantal items sal saam met hul ooreenstemmende waarde gelys word. Aanvaarbare riviere sal wyer voorkom en die vloeiende water sal makliker wees om te sien. Toenemende itemhoeveelhede in hierdie oortjie veroorsaak dat handelaars wat by die pos werk, die items gaan haal. Daar sal dus vertraging wees, afhangende van hoeveel handelaars by die pos werk. Die aantal handelaars wat by 'n handelspos werk, bepaal net hoe vinnig sy voorraad sal herleef word met die goedere wat jy wil gebruik om te koop.


Wanneer 'n handelaar aankom, sal jy items in voorraad benodig om te handel vir die goedere wat hulle aanbied. By aankoms kan die speler die voorraad van die handelaar blaai deur die Handelsblad in die Handelspost-kieslys te kies. Handelaars sal bly kom as jy die werk by 'n handelspos stop. Die aantal handelsposte bepaal die frekwensie van handelaarsbesoeke. Vir die swaar handelaars daar buite, is dit goed om daarop te let dat nie alle vervaardigde goedere meer werd is as die goed waarvoor hulle gemaak is nie. Alle sade en diere beskikbaar vir handel. Handelspos vereis 'n groot rivier met toegang tot die kaartgrens. Hier is 'n lys wat die verskil toon tussen die koste van die vervaardiging van die goedere en die waarde vir verhandeling. Hulle kan ook die tipe wat u willekeurig wil hê op hul volgende besoek sonder versoek, maar dit is meer waarskynlik as spesifiek aangevra word deur hierdie oortjie te gebruik. Die handelaar wat volgende aankom, mag nie dieselfde wees as wat jy die versoek gedoen het nie.


Aangesien daar geen geld in Banished is nie, moet spelers met die handelaars ruil om goedere te ontvang. Sodra hulle aankom, kan die speler enige hulpbronne wat hulle in die dorp vervaardig het, verhandel vir meer kos, hulpbronne, vee en nuwe soorte saad. Wins hang ook af of die crafter opgelei is of nie, aangesien opgevoede mense meer as dieselfde basisvoorrade vir die meeste goedere sal produseer. Deur die hoeveelheid van 'n item in die linkerkolom te verhoog, beteken dit dat u die hoeveelheid van 'n item in die regterkantste kolom moet verhoog ten einde die handel suksesvol te maak. Die speler beheer watter hulpbronne by die Handelspos gestoor word, wat belangrik is omdat slegs goedere wat tans gestoor word, verhandel kan word. Die gebruik van hierdie oortjie verbind jou nie om iets te koop nie, maar sal dit net meer waarskynlik maak dat die handelaar hierdie items volgende keer sal aanbied. Soortgelyk aan die Visvangdok vereis die Handelspost dat 'n deel van die struktuur in water geplaas moet word. Items wat op hierdie manier aangevra word, sal 'n hoër koste hê as wat hulle sou hê indien hulle lukraak verskyn. Jy sal moet wag vir dieselfde handelaar om terug te kom om te sien of jou versoek beskikbaar is. Hoe meer handelsposte jy het, hoe meer handelaars sal kom. Met hierdie blad kan jy kies hoeveel van elkeen van jou eie items by die handelspos op voorraad bly.


Bestellings-oortjie om te kontroleer of hulle die vermoë het om iets te bied wat u in die toekoms wil hê, en versoek dat hulle die items op hul volgende besoek bring. Gevind onder die stadsaal, Handelsitems-oortjie. Spelers moet voldoen aan die vereistes van die handelaar deur hul eie goedere aan te bied. Sodra die speler 'n Trading Post bou en 'n burger toewys om 'n handelaar te word, kom verskillende soorte handelaars in bote gereeld aan. Hierdie blad word gebruik om 'n onmiddellike handel te maak met 'n handelaar wat by die handelspos geplaas is. Elke handelaar het 'n spesifieke keuse van goedere, wat vee, sade, vrugte, gereedskap of mengsel daarvan kan wees. Alternatiewelik kan jy die ontslaanknoppie druk om die handelaar onmiddellik weg te stuur. As 'n handelaar meer van 'n sekere item het as wat jy gespesifiseer het, koop jou handelaars net soveel as wat jy gespesifiseer het. Kom ons sê ek het 1000 ale in die TP. Dit is wat my keer om dit te gebruik.


Gestel 'n nuwe gebruikerskoppelvlak sal nodig wees om te beheer wat verhandel word, en dit mag nie op hierdie stadium van ontwikkeling kom nie. Sê jy bestel logs, klip en yster van die hulpbronhandelaar en die algemene goederehandelaar. As ek net 100 aal in die TP het, sal die handelaars in die lys gaan totdat hulle uit die aal loop om te handel, sodat ek dalk net 400 logs en geen klip of yster kan eindig nie. TP venster sal die handelaar vir een seisoen rondhang en dan vertrek. Is daar iemand daar buite wat die opsie gebruik? Dit lyk asof dit bo-aan die lys begin en werk af. TP loop uit handelsitems wat die handelaar sal neem. As die hulpbronhandelaar met 500 logs, 200 klip en 400 yster vertoon, sal my handelaars handel dryf vir 400 logs, 200 steen en 200 yster. AM Ongelukkig kan jy nie beheer wat verhandel word nie.


Hulle sal albei groot hoeveelhede van die items bring, maar u handelaars sal net soveel koop as wat u op die aankoopblad aangebring het. Deur dit te doen, sal die goedere huisves en u toelaat om nuwe items te koop om u produksie op die langtermyn uit te brei. Dit beteken dat jou voorraad en staaf sal oorloop. Huise help om die burgers warm te hou, wat hulle in die moeilike winterseisoene van die vries tot die dood stop. Hulle sal die aangewese area van enige bron wat jy bestel het, strook en dit na jou voorraad terugstuur. Nuwe werkers sal egter kom as kinders volwassenes volwassenes raak, net soos jy sommige sal verloor tot ouderdom, hongersnood, winterkoue, ens. Om meer huise te bou met verloop van tyd sal ook nuwe gesinne 'n plek gee om te versprei en te leef, dus bou hulle as jy die geleentheid het. Wanneer u die skoonmaakmiddel gebruik, moet u spesifiek wees.


Sodra die kos onder beheer is, wil jy begin om geboue op te bou wat oor die jare jou hulpbronne verdien. Verban is 'n stadbestuursimulator van Shining Rock Software. Dit stel jou in staat om jou stad uit te brei en te verbeter met verloop van tyd sonder om eers oor boumateriaal te bekommer. Eerder as om nuwes te bou deur waardevolle hulpbronne op uiteindelik nuttelose fasiliteite te gebruik, oordra van jou surplus na die handelspos. Handelsposte is een van die belangrikste fasiliteite in Banished. Maak seker dat jy gereeld terug gaan na speletjie-opdaterings, personeel en gebruikersresensies, gebruikerswenke, forums se kommentaar, en nog baie meer hier by Gamezebo! Paaie maak elkeen wat op hulle loop, vinniger as gewoonlik. Hier kan u kies watter geboue verskillende spyskaarte moet plaas en oopmaak wat u wys waar u werkers in diens is. Jy benodig dit vir versamelaars, jagters en bosbouers om hulpbronne in te samel. As jy net meer klip benodig, kan jy jou arbeiders spesifiek vertel om hierdie hulpbronne te versamel sonder om die bome in 'n gegewe gebied te raak. Op sy oppervlak is Banished baie eenvoudig.


Verban is beskikbaar op stoom. As jy die tutoriaal speel, sal dit jou deur die verskillende basiese beginsels van die spel hardloop. Soortgelyk aan die laaste punt, vereis dit dat jy jou bevolking moet kyk. In hierdie speletjie help jy 'n groep verontwaardigde setlaars om 'n samelewing op te rig in 'n harde, onaangeraakte landskap. Soms sal jou produksie jou verbruik oorskry. Maak seker dat jy altyd nuwe werkers in geboue beman, aangesien hulle blykbaar jou stad op hoogte te hou. Vyf is gewoonlik genoeg om elke gesin in 'n standaard spel te hou. As jy baie oortollige klip lê, kan jy begin met die vervanging van houthuise met kliphuise, wat minder brandhout oor tyd gebruik.


Kry 'n houtsnyer, bosbouer, steengroef, en maak so gou moontlik myne op. Prioriteit nommer een in Verbode is kos. Jy wil hulle sentraliseer in bosrijke gebiede vir piek-doeltreffendheid, maar hoe verder hulle van die hoofstad af kom, hoe langer neem dit om hul hulpbronne by die voorraad te voeg. Sodra jy 'n handelspos het, kan dit verskeie nuttige funksies bedien. Aan die begin, en tydens sekere oomblikke van die spel, moet u ook hulpbronne handmatig insamel. Jy bou strukture en besighede sodat jou verskillende burgers hulle kan bedryf en jou beskawing kan help om te versprei en te oorleef. Wanneer u 'n nuwe speletjie begin, kan u 'n nuwe speletjie kies of die tutoriaal speel. Om 'n nuwe spel te begin, kies daardie opsie uit die hoofkieslys. Een manier om reistyd tussen verskillende strukture te versag, is die bou van paaie. Net so wil jy brûe oor riviere na nuwe streke redelik vroeg bou om toegang tot hul hulpbronne te bied. Aangesien nie een van daardie strukture huise is nie, is die eerste ding wat jy altyd moet bou, genoeg koshuise vir daardie werkers.


Jy moet ook 'n smid skep om meer gereedskap te bou sodat jou werkers altyd met maksimum doeltreffendheid werk. Slegs die algemene goedere handelaars handel alles vir alles, maar hy bring nooit vee nie. Soms is plasings geneig om te eindig in die spamwachtrij. Elke boot sal verskillende bronne begeer, so hou jou pos op voorraad. Subreddit verkeer statistieke is nou publiek! As enige vrygewige gamers die spel wil weggee, gee asseblief die mods 'n koppie aan sodat ons 'n behoorlike weggee-draad kan organiseer. As u enige plasings of opmerkings wat beledigend is, persoonlike inligting openbaar, en nie verwant is aan die spel of die subreddit nie, moet u dit dadelik rapporteer en die mods aanmeld. Wenke Shining Rock Software Steam GOG. Dit is omdat die grootste hoeveelheid wat u vir AP kan stel is 9999. U produksielimiete is byna net so belangrik as u AP's en u bestellings.


Hierdie mod is noodsaaklik. As jy dinge soos wol, staalgereedskap, warm jasse en yster moet koop, koop dit van die hulpbronverkoper. Gopher Prairie, my 1000 jaar dorp. Versamelaars is belangrik vir aleproduksie weens hul bessie oes; 'n ordentlike voorraad bessies sal jou ouers van al jou vrugte wat jy wil gebruik om aal uit te eet, eet. As jy 20 of 30 jaar oornag hardloop, kan jy nie al jou gereedskap of jou rokke moeilik verhandel nie, en dan word jy geskroef. TP's vir verhandeling; 'n bietjie brandhout, 'n paar bone, al my sampioene, alle skaapvleis, alle wildsvleis, alle leer, al die ale. Dieselfde geld vir brandhout. As jou voorraad van logs oor die afgelope 30 jaar afgekom het, moet jy iets daaraan doen. Plaas bestellings vir alles wat jy nodig het. Yster vir gereedskap was beslis die grootste uitdaging.


As jou produksielimiet vir sê dat gereedskap te hoog gestel is, kan jy soggens wakker word om al jou skure vol gereedskap, mandjies met kos wat die paaie, en al jou ouens dood te vind. Moenie toelaat dat julle ouens vleis eet nie. Behalwe vir die bestelling van jou vrugte van beide die voedselhandelaar en die algemene goederehandelaar, sal jy gereeld handel wil monitor en elke vrug wat opduik, handmatig koop. Dit is te waardevol vir die handel. Hierdie kwessies word selfs belangriker as jy jou dorp vir enige tyd lank sonder toesig laat loop. Die maak van yster gereedskap en handel vir staal gereedskap is soveel eenvoudiger en betroubaarder. Let daarop dat baie van die volgende hoofsaaklik nuttig is om jou dorp vir 'n paar uur op 'n slag sonder toesig te laat loop. Wees gereed om in te spring en handmatig te koop indien nodig.


Jou ouens sal dit net verbrand om hul huise te verhit. Hulle sal hulself in die middel van die nag uitput en jy sal uit gereedskap raak en dan word jy geskroef. As u enige ondervinding met AP het, skakel asseblief hier met u gedagtes. Hoe beter jy verstaan ​​wat in jou dorp gebeur, hoe groter sal jy wees om sukses met AP te hê. Baie van die bogenoemde advies is slegs van toepassing as jy van plan is om jou dorp vir 'n geruime tyd sonder toesig te laat loop. Bestudeer u voorraad en u kaarte. TP's, en jy moet ten minste drie keer die bedrag in jou algemene voorraad hê. As dit in die middel van die nag vul, word jy geskroef. Jy sal jou AP's gereeld moet aanpas. Daar is 'n mod wat stop saad handelaars en vee handelaars kom, Met hierdie mod kry jy net hulpbron-, kos - en algemene goederehandelaars. Die belangrikste dinge wat ek hier geleer het: die verkoop van wolbedekke en leer apart is meer winsgewend, en steenkool is boos en vreeslik en wat het ek gedink om daardie myne te maak.


Om al my rokke te verhandel, was wat die ketting van gebeure begin het wat my dorp doodgemaak het, die eerste keer dood. Dieselfde geld vir handelaars bestellings, standaardiseer! Anders sal jy nooit in staat wees om tred te hou met wat aangaan nie. Moenie staatmaak op die verhandeling van gereedskap of jasse nie, tensy jy 'n groot voorraad van hulle het en tonne daarvan produseer. Te veel en jy vul jou voorraad, nie genoeg nie en jy loop uit gereedskap. GP's, jy kan net 'n paar honderd yster van die volgende paar handelaars koop wat opdaag. Vrugte vir ale sal nog 'n groot uitdaging wees. As jy veranderinge aanbring, hou dit klein. As jy AP doen net om jouself te red van die vlaag van handeldryf, is die meeste van die ernstige waarskuwings nie van toepassing nie.


AP kan al jou handelsware verhandel en jy het niks meer om te koop wat jy handmatig wou koop nie. Alhoewel ek yster van beide die hulpbronverkoper en die algemene goedereverkoper koop. Maak seker jy het baie markte, skure en voorraad. Jy kan dit enige tyd by 'n bestaande speletjie voeg. As jy een of ander wol of leer uitloop, kry jy glad nie jasse nie. Probeer om jou AP's dieselfde te hou by elke TP. Dit is hoe ek my handelaars probeer voorraad het. Diegene gaan vir 8 elk. 'N Nywerheid wat jy verkies, sal dieselfde of beter handelsproduksie per persoon as brandhout hê? Soek net om dit! Vir diegene wat bekend is met die Koloniale Handvesmodus vir Verbaas, wou u insette kry.


Bou voorraad stadig op klein voorraad, want jy het 'n oormaat. Enige idees wat aangaan met my handelspos? Om een ​​of ander rede word die regterkant van die handelsvenster grys. Kos is 1 werd in waarde. Dit is meer werd in waarde. Handelaars is handelaars en elke handelaar soek verskillende goedere. My verlangde voorraad pas my voorraad byderhand, so ek weet dit is nie so nie. Die items wat nie grys is nie, is waarvoor hulle wil handel.


Die hoër-end handelsware wat meer inbring, is bronne soos klip, brandhout, gereedskap, klere, ale. Items wat grys is, is eenvoudig nie 'n item wat spesifieke handelaars wil hê nie. Die laaste twee skepe om na die Handelspos te kom, kon nie met my handel dryf nie. Boomgronde neem jare om te groei en word behoorlik gebruik, velde bied slegs een keer per jaar kos, dus dit is meer langtermyn-oplossings vir kos. Eenvoudig genoeg, verander dorpenaars nie net werkgeleenthede nie, maar ook hul eie huise. As u die bogenoemde roete gaan, sal u 'n groot surplus brandhout hê om te ruil. Die regverdige klimaat is die gemiddelde, ligte gee gewoonlik meer tyd met koue weerstoestande later in die jaar. Dit maak jou tydsbestek korter. U wil hê dat u inwoners so vinnig as moontlik na die hospitaal moet gaan. Die hoeveelheid kos wat hulle genereer, is ook nie regtig wonderlik nie.


Jy kan dan basies 2 brandhout vir 1 klip of 2 brandhout vir 1 yster of vir 1 steenkool verkoop. Tot dusver het ek my eerste dood van ouderdom rondom 18 jaar of so gehad. Afhangende van jou begininstellings kan jy van die begin af begin met 'n paar sade. Ook met die huidige kaarte is daar selde as ooit een groot groot vlakte. Groter velde en boorde sal meer bome of plante hê om elke jaar te oes, maar sal ook langer neem om te onderhou. Dit is gewoonlik 'n goeie idee om jou plase vir 'n paar jaar na te gaan om te sien watter grootte jou velde moet wees. Boomgaards is baie soortgelyk aan plase, verg minder tyd om te oes, maar het 'n paar jaar waar geen vrugte geproduseer sal word nie en al wat gebeur, is dat die bome groei. Veral tydens groot boubedrywighede en herverdeling van beroepe, wees versigtig! Hoe ver die volgende skuur vir die boere is om die gewasse te stoor, soms kan dit ook deur arbeiders gedoen word, maar dan benodig jy gratis arbeiders om die plek.


In plaas daarvan om nader aan die huis toe te gaan soos wat hy normaalweg sou doen wanneer hy huise oorgeplaas het, moet hy heeltemal terug reis na sy oorspronklike huis, waarskynlik homself in die proses doodgemaak word. Die spel gee jou 'n goeie idee van hoeveel boere jy nodig het om altyd al jou gewasse betyds te versamel. Wat jy kan plant hang af van jou afilable sade. EDIT: Ok, ons het verskeie gerapporteerde foute van dorpsgangers wat vir geen goeie rede afloop nie. Markte maak mense in huise in hul omgewing nie in staat om onder die meeste toestande homeplaces te skakel nie. In die algemeen versamel mense self kos van skure en vervoer dit na hul tuisplekke, eet dan die kos in hul huise. As jou markte oor genoeg mense beskik vir die bevolking rondom hulle en as die werkers in huise naby bly. 'N voorbeeld van 'n bos uitbreiding is in die foto hieronder.


Dit is dieselfde vir boorde, albei boorde en plase vereis boere. Jy kry 'n bietjie leer van jagkajuit en eiers is net 'n ander voedselbron, so nie so waardevol nie. Daar is baie verskillende dinge om in gedagte te hou oor plase en boorde. Meestal is dit verdeel in baie baie dale wat een groot groep huise moeilik maak om te besef. Met genoeg toevoer sal jy verbaas wees hoe moeilik jou bevolking herverdeel ressources en hou elke plek goed opgepas, solank as wat jy gratis werkers al die tyd het. Die meeste as dit nie alles is nie, is uit my eie persoonlike ervaring. Die volgende keer dat hierdie spesifieke handelaar jou handelspos besoek, sal hy u of al hierdie goedere bring, alhoewel teen 'n hoër prys. As jy alles sentraliseer, sal jy met produksiegeboue ver weg wees en mense moet vir ewig hardloop om net na hul werkplek te kom. Klink mos so, hoekom sou dit ons mooi dorpies doodmaak?


Miskien help dit jou 'n bietjie, ek kan meer byvoeg wanneer ek aan hulle dink. As jy werk vir 'n spesifieke hoeveelheid hulpbronne en net wag vir dit, kan jy perke gebruik as 'n manier om jou bewus te maak van sekere take wat voltooi word. Hoë waarde-items soos warm jasse is ook goed vir verhandeling. As jy daarin slaag om 'n oorskot van hierdie te kry, sal hulle minder minder stoorplek gebruik. By verstek val 'n bosbou albei en herplant bome met die herplantingskoers effens hoër as die afvalsyfer. Dit is op sigself so ver so goed. Die antwoord hierop is eenvoudig genoeg. As jy die keuse het en een moet kies, kry jy eers skape, dan gee hulle wol vir beter klere. Soortgelyk aan jaghutte het Gatherer Huts 'n baie goeie doeltreffendheid per werker en is dit 'n baie goeie opvolg gebou na jagkajuit, want jy kan hulle in dieselfde houtoppervlakte stapel.


Sodra jy 1 saad gekoop het, sal jy soveel gewasse van die soort kan plant as jy wil. Getalle noodsaaklike boere hang af van die klimaat, gereedskap en weg van hul huis af na hul werkplek, maar jy moet dit dalk 'n bietjie aanpass, afhangende van jou gereedskap en jou klimaat. Dit beteken dat as jy een handelspos het, kan jy een keer 'n speljaar met 'n handelaar verhandel. As 'n goeie gemiddelde riglyn, 'n 10x10-veld in moeilike klimaat, kan 'n enkele boer in stand hou, solank die skuur en sy huis huis baie naby is en hy gebruik staalgereedskap, is opgevoed en het 4 of meer geluk. Ook om werkgeleenthede te buig, kan die AI dikwels in groter dorpe verwar word en 'n groot golf van die omskakeling van huise veroorsaak, wat in die meeste gevalle vertraag produksie en kan veroorsaak dat sommige mense onverbiddelik hardloop. In spesifieke is jy op soek na die handelaars wat jou steen, yster en steenkool verkoop. Vir sommige situasies kan u egter die aantal werkers vir u velde en boorde verminder, omdat hulle steeds die werk met minder werkers kan doen. Die antwoord op hierdie vraag is eintlik nie wat ek in die eerste plek geglo het nie. Vir boorde is dit dieselfde, maar gewoonlik minder belangrik aangesien dit vinniger geoes kan word as gewasvelde in die algemeen. Wanneer dit winter word, tree 'n boer op soos 'n arbeider, sny bome en rotse wat jy wil wegdra, dra materiaal aan nuwe geboue en so aan.


Daar moet op gelet word dat selfs sonder Markets jou inwoners meer dikwels sal sterf, hoe groter word jou nedersettings. Elke paar minute van speel, ten minste elke kwartier, neem die tyd en breek die spel en klik net deur jou bestaande, veral ouer geboue. Wat baie egter nie bewus is nie, is dat die boomplantopsie ook klip en yster versamel, wat plek maak vir nuwe bome. Daar kom 'n punt wanneer alles wat aan die spel oorgelaat word, aan die prestasies werk en nuwe maniere probeer doen om iets te doen. Dit kom meestal af na die voorkeurstyle, dus sien al die onderstaande as my eie opinies en persoonlike manier waarop ek die meeste hou. Normaalweg het elke handelaar 'n soort voorraad, soos 'n voedselhandelaar, 'n saadhandelaar, 'n veehandelaar, 'n gereedskap en 'n ruwe bronhandelaar ens. Velde en boorde kan baie doeltreffend wees. Plaaslike outarkiese behuisingsplekke werk normaalweg beter as groot sentrale stede. Dit sal met 2 of meer handelsposte net jou meer yster en steenkool vir jou werkers tyd as wat hulle myne het.


Soms af na dele van die kaarte wat leeg is, soms na ander produksiegeboue. As jy stadiger en stadig jou dorp groei, moet jy genoeg inwoners hê om die dokters permanent op plek te hou. Wat jy waarskynlik wil doen, is 2 of 3 van hulle, voeg 3 huise 'n skuur en voorraad en gebruik dit so, want doeltreffendheid vir die gebruik van die bos tot sy volle maak nie vir langer reistye uit nie. Hoe dit normaalweg werk, is dat die boer tydelik tuinshuise skakel as sy nuwe werkplek ver weg is, en maak sy huis terselfdertyd êrens anders en maak hom ook in staat om kos op te tel waar hy tans werk. Die hoof hoender weiding het toe sowat 'n jaar gevat om tot 60 te vul en my verliese is ongedaan gemaak. Oor die algemeen is dit 'n goeie idee om een ​​of twee myne en steengroewe te hê om self klip en yster te kan produseer. Mark wat hy nie kan oorskakel nie, sit vas aan 'n huis aan die ander kant van die kaart en word skielik honger. Kry meer bosbouplekke vroeg en 'n handelshub en koop net jou yster en klip.


Het 'n paar groot en meer kleiner, so is dit makliker om dit te hervul. Na alles kan jy berge vir myne gebruik, wat andersins vir niks enigiets nuttig is nie, en op 'n stadium kan die yster uitloop. Dit beteken dat as jy albei opsies laat aanstel, jou bos dikker word met verloop van tyd. Om die nodige klip, yster en steenkool te bekom, sal u wil handel. Een met 25 skape, en die ander met 60 hoenders. Kom ons kyk na Markets en hierdie gevreesde vraag waarom die arm mense doodgaan, alhoewel hulle almal daar is, is daar genoeg hulpbronne. Hoe groter die veld of boord die meer mense wat jy nodig het om al die hulpbronne betyds te versamel voordat die winter treffers en jou gewasse vernietig word uit die koue. Tensy u geen ander opsie het nie, verlaat die mense ander beroepe as bouer waar hulle een keer u aan hulle toegewys is. Doen dit by elke handelaar wat ophou, en op enige stadium sal al die handelaars wat rou materiaal het, verkoop, steenkoolstene en yster bring elke keer as hulle ophou.


Die werklike probleem met plae is dat dit moeiliker en moeiliker word om van hulle ontslae te raak sodra hulle versprei het. Om te boer het jy 'n veld nodig en boere moet dit oes. Hulle neem langer om op te stel ja, maar op die ou end is 'n stadige en bestendige groei gewoonlik op die langtermyn beter as om dinge te jaag en met dooie mense te eindig. Dan aan die ander kant van die dorp het ek twee ander weidings wat die helfte van die grootte is met 12 skape en die ander met 30 kuikens. Dit werk ook met een, maar sal waarskynlik nie genoeg wees om genoeg verskeidenheid handelaars te kry nie. Hoe meer handelsposte hoe hoër die kans is om die een te stop met iets wat jy dalk nodig het. Die enigste ding wat 'n mark veronderstel is om te doen, is om die mense in die huise in die markgebied te verhoed om die kos van Barns in te samel en hulle in plaas daarvan uit die mark te versamel. Die maksimum aantal werkers is gewoonlik 'n goeie idee vir jou veld. Markte maak die probleem vir een of ander rede duideliker, want dit doen waarskynlik iets vir tuis - en beroepverandering, maar selfs sonder hulle is die probleem ietwat hanteerbaar, alhoewel dit jou algehele groeikoers baie stadiger sal laat daal, aangesien dit verskeie dorpelingen per jaar doodmaak met groter nedersettings.


By elke handelspos het jy omtrent 1 uit 3 kans om 'n handelaar met hierdie rou hulpbronne te tref. Belangrik om daarop te let is dat hoe meer goedere jy koop, hoe meer hierdie spesifieke handelaar die volgende keer by sy skip sal bring. U kan die grootte van u plase en boorde self bepaal. Een van daardie ewekansige handelaars sal gekies word en sal elke jaar besoek word. Die eerste wat jy wil doen, is om 2 of meer handelsposte te bou. Toe het ek met 60 hoenders na my hoof gegaan en die een gesplit sodat dit my sekondêre pen onmiddellik tot 30 hervul het sodat dit voortgaan om voedsel te produseer. Jy kan dalk dink 'n myn of 'n steengroef is 'n goeie idee. Andersins, so ver as wat ek weet, gee 'n aktiewe hospitaal geen ander voordeel nie en dit is nie regtig nodig om iemand by daardie werk te hou as jy die risiko wil neem om 'n bietjie vertraagde genesing vir 'n moontlike plaag te hê nie.


Weidings kan baie duur wees omdat jy eers die diere van handelaars moet koop en dan eers 'n weiding moet hê of vinnig moet vestig voordat die diere in die handelshub doodgaan. Gebruik die mense wat jy andersins in myne sou wou plaas vir bosbou en houtsny en brandhout verkoop. Jy kan saad kry, of meer sade kry as jy met 'n paar begin het, deur 'n handelspos te bou en vir hulle te handel. Maar dit doen ook iets anders en hier is die deel wat jou bevolking volkome sal doodmaak sodra jou nedersettings verder groei of uitbrei. Jagkajuitjies gee jou die beste voedselinkomste per werker en tyd, alhoewel ten koste van 'n groot area wat hulle nodig het om behoorlik te werk. In die begin kan dit 'n bietjie worrysome wees. Een handelaar per jaar per handelsposgebou. Markte is so lekker soos wat dit mag voorkom. Watter tipe gewas jy plant, elke tipe oes het 'n ander groeitempo, met sommige gewasse wat moeiliker is om te groei as ander. Merci de votre aide.


'N Groot genoeg is om jou navraag te vergemaklik. Ek het 'n paar uur lank met jou modder gewag, en toe ek uiteindelik tot 'n punt gekom het waar ek die Stadsaal of Trader Depot kon byvoeg, sal die spel elke keer ineenstort, of ek die Stadhuis of die Trader Depot kliek. Hierdie boodskap sal verwyder word sodra jy ingeteken het. Dieselfde probleem hier veral met die Village Town Hall Middeleeuse Stadsaal, eintlik almal behalwe Vergadering. Sodra jy geregistreer en ingeteken het, kan jy bydra tot hierdie webwerf deur jou eie inhoud in te dien of op bestaande inhoud te beantwoord. Sodra ek daarop kliek, óf tydens die bou of wanneer die gebou ineenstort. Dankie vir al die moeite wat julle inbring! MM, kan dit nog steeds gebruik, maar as 'n aparte aflaai.


Registreer nou om toegang tot al ons funksies te verkry. Gaan terug na basiese beginsels, het Journey alles goed bygevoeg, en Megamod het dit weer gedoen. Plaas die spel op Pouse, merk om die geboue wat met die probleem is, te sloop, kyk dan wat gebeur. Geen meer ineenstortings op die stadsaal of handelsposte of iets anders nie. Asseblief help as moontlik. Alles werk perfek. CC mods, herlaai die spel, die mod moet dan werk. Het jy 'n nuwe kaart begin toe jy 'n paar van die groter mods opgedateer het, sê sommige dat nuwe kaarte benodig word. Het jy probeer om terug te gaan na vroeë redigeer weergawes voordat die dorpsale gebou is? Reis wat vir V1 is. Stadse sale is nou besig om te val.


As die probleem nog steeds gebeur, moet ons eers na iets anders kyk. Sit dan terug en wag. Jy verdien baie per huis. Jy kan ook bedrieg. U kan 'n spesiale bestelling plaas met handelaars. Hou aan om die gestoorde spel te laai, totdat die regte handelaar gekry het. Is daar nog 'n uitweg uit hierdie gat anders as om net te sit en te hoop vir 'n handelaar met klip om op te steek? Kontroleer die tipe van elke handelaar, aangesien elke handelaar verskillende stelle items kan lewer. DLC, maar het die Sunset Invasion gedeaktiveer en loop geen mods as enige van dit help nie.


Ja, ek hoop dit word opgelos. Handelsblad in die Provence-spyskaart. Redigeer: Nee, die probleem was gebruikersfout. XJSG, en ek kan nie 'n manier sien om 'n nuwe handelspos te bou nie. Dit mag dalk nie verwant wees nie, maar jy kan ook probeer om die spel te onderbreek. Gamestream is een van gekoppelde verkopers op die amptelike webwerf van Crusader Kings II. Dit werk net via. Kan iemand hul ervarings met die bou van handelsposte deel? U gebruik 'n Republiek reg?


Met dieselfde probleem. Na die installering en herinstallering het ek die XJSG-kontrolesom gekry, maar kan steeds nie handelsposte bou nie. Die lys van vereistes om dit te bou, verskyn nie op hover nie, maar as ek genoeg goud verdien, word die grens groen, wat aandui dat ek moet kan bou. Paradox gids, en weer geïnstalleer. Sodra ek dit gedoen het, kon ek boodskappe bou. Stoom weergawe van Crusader Kings II met die Republic DLC van Gamestop, wat via Steam installeer. Cmon Paradox maak dit reg om my senuwees te kry. Die handelspos is die enigste manier om nuwe saadsaad, boord saad en vee te bekom. Jy kan die motor koop af stel om nooit te voorkom nie, gebeur wanneer 'n handelaar aankom, of plaasvind net voor die handelaar verlaat. Aan die linkerkant, die goedere wat die handelaars te koop is, word vertoon.


Items wat in 'n persoonlike bestelling gekoop word, kos meer as as die handelaar die items sonder 'n bestelling moes bring. Sodra 'n handelspos gebou is, sal dit op die gebou se voorraad wys. Deur op die Aankoop-knoppie te klik, kan u outomatiese aankope instel. As die verlangde telling minder is as die werklike voorraadtelling, sal die handelaars voorraad uit die handelspos verwyder en dit in die naaste dorpsberging plaas. As jy die Dismiss-knoppie druk, sal die handelaar weggestuur word. Enigiets wat die handelaar verkoop, sal gelys word. Die handelaars wat by die handelspos werk, kan handel dryf vir jou. As jy wil hê dat hulle 'n spesifieke item moet bring, kan jy hulle bestel deur die Bestellings-oortjie te gebruik. Die volgende keer as die handelaar aankom, sal hulle u bestelling bring.


U kan werk by die handelspos aktiveer en deaktiveer deur die werkknoppie te skakel. Solank die werklike voorraad minder is as die gewenste telling, sal die werkers voortgaan om voorraad uit die dorp te neem. Deur die Trade-knoppie te druk, sal die handel gemaak word. In elke kategorie hulpbron kan jy die aantal items wat jy wil koop, stel. U kan bepaal watter items eerste gekoop word deur die op - en afpyltjies aan die linkerkant te gebruik om die volgorde van die outomatiese aankoop te verander. Om 'n handel te maak, bepaal die aantal items wat jy wil koop aan die linkerkant en kies die aantal items wat regs handel, tot die totale waarde van wat gekoop en verkoop word, of die totale koste van die goedere oorskry. Wanneer 'n handelaar aankom, sal die handelswerkers handel dryf vir jou solank daar genoeg voorraad in die handelspos is om die koste te dek. Trading Post word gebruik om items te koop wat die dorp benodig, in ruil vir hulpbronne wat deur die dorp vervaardig word. Voordat jy ambagte kan maak, moet jy eers die handelspos met voorraad op voorraad. Deur op een van hulle te klik, sal die item uitgelig word en dit bestel.


Om die verlangde aantal items vir 'n voorraaditem te bepaal, sal handelaars begin om voorraad van voorraadstokke en stoorskure in die handelspos te verskuif. As jy jouself altyd dieselfde dinge koop, kan jy outomatiese aankope instel. Normaalweg sal handelaars 'n ewekansige verskeidenheid goedere na die handelspos bring. As u weer op die item klik, sal dit van u bestelling verwyder word. As jy te veel items bestel, mag die handelaar slegs van hulle bring. Aan die regterkant word die voorraad wat in die handelspos gestoor is, vertoon. Nadat genoeg voorraad in die handelspos plaasgevind het en 'n handelaar aankom, kan u met die handelaar handel deur die Trade-knoppie te druk.

Opmerkings

Gewilde plasings