Oproep opsie sit nifty 1 dag kaart


So vergeet verkoop opsies heeltemal. Ook as jy die verlies van geld waarneem, is dit baie minder as die maksimum verlies aan geld van Rs. SL bestelling na mark oopmaak. As u besluit om te hou tot vervaldatum, sal u die intrinsieke waarde van die opsie kry. Julie Kontrak vir Nifty by Strike Price 8600 Handel teen Premie van Rs. Aug kontrak CE wat ek geneem het, het nie die teiken bereik nie, dan kan ek hierdie kontrak na September oorstuur. Vervaldatum van huidige maandopsies is altyd die laaste Donderdag daardie maand. Staking prys is 1400 so 1400. Maar as ek tot die vervaldatum hou en laat dit verval, sal ek 9562 verloor. Wat sal die ander risiko's op hierdie handel wees? Wat sal gebeur as hierdie kontrakte nie verby is voordat dit verstryk het nie? Kan ek enige tyd in die lewendige markure die eerste keer koop of verkoop van PE of CE vanaf verlede Vrydag tot en met Donderdag van volgende maand? So is dit nou in die verlies van geld.


Dankie vir die deel van die basiese beginsels van opsiehandel. Dankie vir u spoedige antwoord. Hoe Strike prys te kies? So, wat gebeur met die oproep opsie nou die oorweging van die verstryking is 15 dae weg? Kan ek PE opsie vir 'n OTM-staking plaas. As dit tot 330 styg, sal die 370-koper nie koopopsies uitoefen nie. Ook hoe word nuwe opsie staking prys gegenereer. Die huidige premie is 12. Of dit nou PE of CE is, ek moet van die strykprys koop wat naby die waarde van CMP is. Gestel die opsie verval op 10100. Maar wat van al die verskillende pryse tussenin?


Maar kan ek dit ook kortliks vir intraday-handel net soos ons vir Nifty Futures doen en ook die kort posisie vir 'n paar dae hou? Dankie vir die gratis opvoeding. In aandele is daar twee opsies CNC of MIS. Help my asseblief op die bogenoemde punte, aangesien ek opgewonde is om myself te leer ken en op te voed. Laat ek nog een vraag vra om meer duidelikheid te kry. Zerodha Varsity en volg die hoofstukke intens. Soos u dalk weet, is hulle een van die grootste vervaardigers van twee wielers in Indië. Soos u kan sien, maak ons ​​by die breakevenpunt nie geld of geld verloor nie. Jammer vooruit as twyfel te dom is. Vir my lyk dit asof wen vir my wen.


Die opsiestrategieë wat ek aanlyn gevind het, is almal vir die hou van die posisie tot vervaldatum. In die konteks van my dilemma maak dit duidelik dat ek 'n oproep opsie op Bajaj Auto koop om redes wat ek binnekort sal verduidelik. En die beste deel is dat jy die kennis gratis op 'n tyd gee wanneer niks enigiets kom sonder 'n prys nie. Voorraad was op 1406 en gesluit by 1402. Het ek die korrekte Karthik verduidelik? So, wat waarneem jy? Gestel ek het een ITM-opsie Nifty CE 9200 teen 1068 gekoop. Soos ons kan sien, is die aandele teen Rs verhandel. Wanneer premie styg.


Wat van ander staking pryse soos 2055, 2060, 2065, 2070 ens? In scenario 2 word die prys as 2030 beskou, wat onder die staking van 2050 is. Oor opsie strategieë, U het een of twee kommentaar genoem. U sal een of twee scenario's gee vir beter begrip van opsiehandel en - metode. Die oproepopsie word winsgewend soos en wanneer die vonkelprys beweeg bo die stygprys. CE en PE moet gekoop word, nooit verkoop word vir groot risiko's van verlies van geld betrokke is nie. As ek vandag 'n oproep opsie koop in Normale wanneer kry ek die aflewering? Ook hoe kan 'n koper kontrakte afsluit of wat sal die koper moet doen sodat sy opsie om nie te koop uitgevoer word as die prys in die teenoorgestelde rigting van die oproep plaasvind nie? NSE webwerf en sien die opsie ketting vir Cipla en dan sal jy my vraag verstaan.


Ok ek sal probeer om myself met voorbeeld te verduidelik. So sal ek vir 340 opsie. In die vorige hoofstukke het ons gekyk na die basiese struktuur van 'n oproepopsie en verstaan ​​die breë konteks waaronder dit sin maak om 'n oproepopsie te koop. Hou die goeie werk op en leer ons op meer en meer suksesvolle strategieë. As ek probeer om 'n oproep opsie te koop, is daar twee opsies in Kite platform, Normal en MIS. Dit is so baie duidelik nou. Ek het ook opgemerk daar is groot premies wat vanaf 2000 begin. Om verskeie redes is die voorraad in die mark geslaan, soveel dat die aandele verhandel teen sy 52-week lae prys.


Daar is baie situasies in die mark wat die aankoop van 'n oproepopsie regverdig. Daardeur veroorsaak 'n wins van Rs. Baie dankie en dankie by voorbaat. Dankie weer, Guruji van Zerodha. Ten spyte van die prysprys wat bo die stygprys is, lei die handel tot 'n verlies aan geld! So, wat is normaal? Sy baie goeie inligting oor opsies. In die geval dat ek CE gekoop het, en my CE stop verlies van die geld bestelling op die punt staan ​​te kry, plaas ek 'n SL-bestelling vir PE en omgekeerd. As dit bokant 370 gaan, is my wins tot 20 Rs gesluit. Kan ek verkoop of nie?


Meneer Paar meer navrae. En voor die verstryking gaan die premie waarde tot 26 rupees, terwyl nifty styg tot 8475 vanaf 9410. Bajaj Auto 2050CE is by Rs. So, hier is 'n moeilike situasie, die resultaat wat ons hier verkry het, is teen die 2de veralgemening. Verduidelik asseblief my twyfel. CE op verlede Vrydag van die huidige maand. Bajaj Auto is 'n kwaliteit fundamentele voorraad, dit ontken dit nie. Korrigeer asseblief as ek verkeerd is. Dit sou natuurlik alles ongedaan maak. Strike prys sal nie soos premie beweeg nie. As jy 8200CE vir 7 koop, sal jy net wins maak as die plek bo 8207 beweeg, onder 8200 sal jy niks kry nie.


Vir koop vandag en verkoop op enige dag enige tyd voor verstryking, het ek dieselfde kapitaal nodig om nou te koop? Kliënte om te begin. Vir 'n oproepopsie koper vind 'n verlies van geld plaas wanneer die kosprys onder die strykprys beweeg. Hoe hoër die vonkelprys gaan van die stygprys, hoe hoër is die wins. Op Wo Premium is 250 op die live kaart van my wat CE. Is my begrip korrek? So wat moet ek doen? Kan ek dit op dieselfde dag verkoop as die prys opkom? Hoe hoër die aantal dae in 'n patroon hoe hoër is die skuldigbevinding om te handel. Meneer, ek het 'n twyfel. Ja Karthik, ek het daardie artikel gelees.


Help my om duidelikheid te kry. Baie min doen dit. Van 2050 tot 2056. As jy nie jou opsie posisie sluit nie, word daar aanvaar dat jy die opsie uitoefen. Ja, jy kan ook die opsiekontrak wat jy onder Normal koop, ook op dieselfde dag verkoop. Dit heet die breekpunt. Die voorraad in oorweging is Bajaj Auto Beperk. Asseblief, raai asseblief of dit reg is? Oral het jy 3 scenario's aangedui terwyl jy 'n oproepbesluit geneem het.


Met ander woorde, as die oproepopsie winsgewend moet wees, moet dit nie net bo die stygprys beweeg nie, maar dit moet bo die breekpunt beweeg. Mag ek net in basiese beginsels verwarrend wees. Lees dit die tweede keer, dinge het begin om 'n bietjie duideliker te wees as vroeër, want ek het seker gemaak dat ek elke lyn van jou verstaan ​​het, maar nog steeds 'n mate van verwarring gehad het. Eerstens wil ek u baie bedank vir die doen van 'n wonderlike werk. OTM of ITM opsie en nie so naby die verval nie. God seën die span. Oproepopsie handel teen Rs. Daar is geen aflewering vir Aandele-opsies in Indië nie en daar sal 'n kontant vereffening op die vervaldatum wees. Die maksimum verlies aan geld wat die koper van 'n oproepopsie-ervaring ervaar, is tot die mate van die betaalde premie. Jammer as die vraag dom is soos ek nog nooit in opsies verhandel het nie. Byvoorbeeld, as volgens Scenario 1, word die prys as 2080 beskou as bo die staking van 2050.


Meneer, vergewe my vraelys, dit is net dat ek die konsep deeglik wil ken voordat jy binnekom. Maar ek wil iets beter hê. Wonderlik, wonderlik 'n inisiatief, die hele Varsity. Kan u dit asseblief uitbrei? Maar wanneer ek probeer om die opsieketting vir cipla op die NSE-webwerf oop te maak, het al die strykprys onder 550 tot 450 oop velde daarin en geen data vertoon asof daar geen handel oor al hierdie strykpryse is nie. Die onsekerheid is hoofsaaklik te danke aan die feit dat my verliese op die kort termyn intens kan wees as die swakheid in die voorraad voortduur. So het hy uiteindelik 'n groot STT betaal, wat veel hoër was as die wins wat hy gemaak het. Meneer as ek fyn oproepopsie koop vir die staking prys van 9550 teen 'n premie van sowat 16 ruppes. SL moet daagliks gestel word en kan nie oorgedra word nie.


Kan ek 10 rs kry vir my posisies? Sê asseblief vir my bestelling wat tydsnellings by Zerodha en Exchange-kant toelaat? Dankie vir die nederige advies oor opsie strategieë in module 2, lees die opsie modules. Lees dit weer en weer en ek verseker jou dat dinge in jou kop duideliker word. Het die prysverskille op sluitingsgrond Vs LTP. Let wel, dit is net my persoonlike waarneming terwyl ek handel. Oproepopsie sal ook teen Rs verhandel. Uit die bogenoemde 2 veralgemenings is dit regverdig vir ons om te sê dat die koper van die oproepopsie 'n beperkte risiko het en 'n potensiaal het om 'n onbeperkte wins te maak. Die verliese bly tot 'n minimum beperk tot 'n punt waar die handel nie 'n wins of 'n verlies van geld tot gevolg het nie. In hierdie hoofstuk sal ons ons gedagtes op die oproepopsie formeel struktureer en 'n goeie begrip kry vir beide die koop en verkoop van die oproepopsie.


As dit moontlik is om die bogenoemde kontrak te kort, sal dit beter wees om 'n PE te koop in plaas van 'n CE te kort? Teorie en werklike sluiting. Vertel my asseblief jou mening oor hierdie asseblief? Miskien mis ek 'n baie basiese punt terwyl ek hierdie vraag aan die orde stel. Wat van ander staking pryse soos 2045, 2040, 2035 ens? Die maksimum verlies aan geld wat die koper van 'n oproepopsie-ervaring ervaar, is tot die mate van die betaalde premie. Baie dankie Karthik! Om u hoofstukke te lees, het baie van my twyfel ontruim. Wat is die metode daarvoor om die groot premie opsies te hou as die totale waarde minder is as dit op die verstryk het? Moet egter op delta, theta en ander latere hoofstukke borsel.


Volgens my skatting is die waarskynlikheid van die verlies van geld egter laag, maar die waarskynlikheid bestaan ​​steeds. Soos in die bostaande hoofstuk, op 26. Beteken as ek die SL op 50 vandag ingestel het, maar teen die einde van die dag is die SL nie geaktiveer nie, dan word dit outomaties gekanselleer by markafsluiting. Moet nooit een verkoop nie, want ek is verward hoe die betalingskikking werk. Wanneer die koopprys egter bo die stygprys begin beweeg, begin die verlies van geld om te verminder. Wel, die proses van stakingpryse is 'n groot onderwerp op sigself. Ons sal uiteindelik daar in hierdie module kom, maar laat ons nou net glo dat 2050 die regte prys is om te ruil. Hier is een wat ek net ontdek het toe ek hierdie hoofstuk geskryf het. Ek dink die voorbeeld sal goed pas in die konteks van ons besprekings.


Tot nou toe het ek net 'n CE of PE gekoop. Maar hy was ongelukkig nie bewus van die STT-implikasie op ITM se opsies nie. So verduidelik asseblief oor die onderstaande punte en verbeter my as ek verkeerd is. JAN, Bel wat ek gekoop het, word tot 10. Die verlies van geld word beperk tot Rs. Is ek reg op bogenoemde berekening of ontbreek daar iets? As my siening die prys sal styg, moet ek CE koop en as my siening die prys sal afneem, koop ek PE. Anyways, sal wag vir jou toekomstige modules. Nou het jy aangedui dat Ajay onder Scenario 1 wins maak. Is die verhandeling op opsies wat diep in die geld of diep van die geld gestop word totdat die pryse terugkom op daardie prysvlakke. IV word beïnvloed as gevolg van opwaartse vlekbeweging? Hierdie metode lyk tot nou goed. Donderdag van elke maand vir Aandele-opsies. Nou is die premie koers 14. Super Trend, Gann Fan, persoonlike waarde Fibonacci, persoonlike rooster skaal en nog baie meer.


Voorraad Opsie Diagramme is nou beskikbaar. Market Heatmap met aangepaste sektore. Die mees awesome Tool met Portfolio, Alerts, Scanners, Terug toets, Custom Indicators, Custom Timeframe en meer.

Opmerkings

Gewilde plasings